Direktlänk till inlägg 19 november 2009

The first line!

Av Linn Eikså - 19 november 2009 19:59

Hei alle sammen.


Nå begynner jeg altså endelig.


Som dere sikkert allerede har skjønt kommer denne siden å handle om Fashion og Shopping.

Jeg kommer til å legge in tips om alt i fra det siste på mode fronten,designers,models og photographers

Også kommer jeg til å gå in på trening og hva som er det hotteste i vinter. Jeg skriver om trenings formen og selvfølgelig kommer jeg til å utøve den også.


Jeg er et stor fan av Sarah jessica Parker,eller rettere sagt Carrie i Sex and the City,desverre for dere så er jeg ikke et like stort naturtalent som henne. Men tro meg,min hverdag ahhhhhhhhhh,ha ha ha


Style Bloggen kommer først og fremst til å være om min hver dag. Så nå begynner jeg her:)


Det er torsdag og helgen er på innkom.

Fremdeles veldig frustrert på at jeg ikke fikk lagt hendene mine på et eller 5 par skor av Jimmy Choo.

/for dere som ikke har fått det med dere,så hadde Jimmy Choo en Limited Edition Collection for HM/

Køen begynnte kl seks på morgenen.


Jeg er opprinnelig norsk,men har bodd de siste 5 årene i Sverige. Jeg oppholder meg i Gøteborg,men reiser på modell oppdrag utenlands.

For tilfellet er jeg i Norge der jeg har vært nå,den siste måneden. Jeg reiser hjem igjen til Gbg,den 6 eller 7 desember. Så nå er det å søke leilighet igjen,gruer meg.


Har jobb i Norge som hår stylist og makeup artist. Elsker sjefen min og alle de ansatte. Fått tilbud om å leie en to manns-bolig,et stein kast i fra havet for 6000kr. Utorlig bra lønn!


DILEMMA


I Sverige... Jeg har fått jobb tilbud som jeg har takket ja til,mitt i centrale Gbg,sammen med ei av mine beste venniner. Mitt liv er i Gbg,jeg absolutt elsker livet der. Mine venner og selvfølgelig finnes det også en X,som har en stor betydelse. Det finnes godt med shopping,og gode forbindelser til utlandet!


Men det må altså en leilighet til, og jeg er under tids press...






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Eikså - 20 januari 2010 15:58

Christophe Decain is the man on whose glittery,highly padded shoulders rests the success of the whole mass marked ass it currently stands. He is hot hot hot. His modeling are scorching.   Han fölger sin suksess fra höstes "blocbuster" han er ur...

Av Linn Eikså - 2 december 2009 23:25

Få forskere har vel fått mer oppmerksomhet for en publikasjon enn italienske Dr. Maria Cerruto, som i fjor slo fast at høye hæler gir kvinner et bedre sexliv. Årsaken er at hælene gjør bekkenmuskulaturen mer avslappet, noe som igjen øker styrken og e...

Av Linn Eikså - 2 december 2009 23:13

GIVENCHY   Ikke siden1980-tallet har det vært så stort fokus på overdimensjonerte smykker. Statement-smykker,kalles de- og med disse smykkene "center of attention"   Fake or real-doesn`t matter- Its the look that counts.   Even though thi...

Av Linn Eikså - 1 december 2009 20:59

Elsker virkelig jobben min.... Jeg håper at det er her hjemme jeg til slutt ender opp. De jeg jobber med er fantastiske og jeg absolutt elsker sjefen min,det er ikke mulig å finne enn bedre sjef enn det jeg har. Hun er som ei beste vennine med erfari...

Av Linn Eikså - 23 november 2009 23:33

In fall/winter 2009/2010. The Top Designer is non other then Balmain. And when it comes accessories this season its the clothes,shoes,bags and makeup. Its worned out jeans,leather jackets,fury west, and over all Balmain fashion show,lead you to...

Ovido - Quiz & Flashcards